onsdag den 4. oktober 2017

Ugens Blog i Hendes Verden :-)

Min lille blog er i denne uge blevet omtalt i Hendes verden, som ugens Blog (uge 40) :-)
Jeg siger mange tak til madskribent Kimmie Prütz Petersen for den fine omtale. Det gør mig rigtig glad at andre kan bruge mine opskrifter og madglæde <3




Jeg prøver alt hvad jeg kan at holde gang i bloggen og dele alle mine bedste opskrifter med jer- ind i mellem kan jeg dog have svært ved at finde tiden. Det er trods alt min Hobby og ikke mit primære arbejde. 

Knus Sara

4 kommentarer:

  1. Tillykke Sara.Jeg synes du har fortjent t blive nævnt i alverdens blade. Du gør det godt.

    SvarSlet
  2. Det var sandelig flot - og velfortjent. Du holder fanen højt! Det glæder mig på dine vegne, at dine fine evner i køkkenet er blevet bemærket. Det er vist ikke mange steder, der bliver serveret så varieret og lækker mad og bagværk i dagligdagen af en kvinde med fuldtidsarbejde.
    Elsebeth

    SvarSlet